Unija Smart Accounting

У Uniji Smart Accounting Београд смо се од самог оснивања 2010. године трудили да запосленима обезбедимо услове у којима ће несметано моћи да уклопе свој породични и пословни живот. Као колектив који се претежно састоји од жена, а данас су већина њих и мајке свакодневно учимо, али и развијамо нове идеје како бисмо могли још боље да их подржимо и још више да их оснажимо. Верујемо да је породица главни стуб из којег потиче већина ствари. Верујемо да је породица место која оснажује појединца и даје му снагу да расте и развија се.
Рачуноводство је посебна врста посла. Препуна рокова, извештаја, стреса, очекивања клијената, али и законских промена. Прековремени сати су некада саставни део рада. Како бисмо успели да запосленима на најбољи начин помогнемо да ускладе пословни и породични живот увели смо следеће ствари:
- Флексибилно радно време: свако од запослених има могућност да на посао дође између 7-9 часова ујутру. Омогућавамо флексибилно рано време како би запослени могли да прилагоде своје радне сате у складу са обавезама родитељства. Ово такође укључује могућност рада од куће, скраћивање радних сати или прилагођавање распореда рада како би запослени ускладили своје време које проводе са породицом.
- Родитељски допуст: Као компанија чији тим претежно чине жене трудимо се да сваку ситуацију посматрамо појединачно и да кад је потребно понудимо плаћени родитељски допуст за запослене који постану родитељи. Ово омогућава родитељима да проведу више времена са новорођенчетом или дететом у првом периоду након порођаја.
- Рад од куће: Свим запосленима омогућавамо могућност хибридног рада. Ово подразумева да 3 дана раде од куће, а 2 из канцеларије. Ово им помаже да много боље ускладе рад и породичне обавезе. Ово је посебно корисно за запослене са малом децом или у ситуацијама када је потребна додатна нега или пратња старијим члановима породице. Рад од куће подразумева и флексибилније радно време где је важно да у току једног дана запослени има 7 радних сати, али их може распоредити у току дана према својим пословним обавезама.
- Приватно здравствено осигурање: Период Ковида је био изазован за све. Оно што смо ми одлучили да урадимо за наше запослене јесте да им уведемо приватно здравствено осигурање. У периоду Ковида имали смо доста трудница и знали смо да желимо што више да их заштитимо. Како већина запослених има и децу веровали смо да је јако важно да ми будемо ти који ће им први помоћи. Зато је приватно здравствено осигурање постало саставни део за сваког нашег запосленог. Имају могућност да на своје осигурање додају и чланове породице што нам је било јако важно.
- Могућност коришћења ресурса компаније: Унија је компанија која послује у 6 земаља бивше Југославије. Својим запосленима омогућавамо да с времена на време раде из неке друге канцеларије. Једна од канцеларија које имамо налази се у Тивту. Тамо је свим запосленима на располагању стан у коме могу да бораве док су у Тивту. Увек једном годишње отворимо могућност да сви запослени који желе могу тај стан да користе са својом породицом.
- Менторство и развој каријере: Као компанија се трудимо да запосленима пружимо менторство и подршку како би им помогли у развоју каријере. Све наше обуке се одвијају у току радног времена како им не би узимали драгоцено време које треба да проведу са својом породицом. Имамо редовне радионице са психологом где обрађујемо најразличитије теме, а у фокусу су свакако како да се уклопе породични и пословни живот.
- Интерни стандарди: Трудимо се да интерним стандардима што више пружимо подршку родитељству. Једна од ствари коју радимо је да све нове маме кад се врате са породиљског очекује букет цвећа и пригодан поклон. Друга ствар на којој радимо је да свим запосленима пружамо могућност да затраже да им се приступ мејлу комплетно закључа кад оду на одмор како би могли несметано да уживају у свом одмору са породицом без могућности да се укључе у посао како би можда потенцијално решили неки мејл.
- Организовање активности за децу: Сваке године Унија организује новогодишње окупљање за децу уз представу, поклоне и Деда Мраза. За Ускрс имамо традиционално окупљање уз зеку и слаткише. Важно нам је да онима који раде са нама обезбедимо лепе тренутке и обрадујемо оне које они воле највише.
Верујемо да је ово само наш почетак у активностима и иницијативама које као компанија пружамо нашим запосленима.